RADA PROGRAMOWA EVENT BIZNES 2018

MARTA CHMIELEWSKA

Prezes Stowarzyszenia Branży Eventowej, Prezes Mea Group

Prezes agencji eventowej specjalizującej się w całościowym, angażującym zmysły kreowaniu wydarzeń, nagrodzonej tytułem „Dostawcy Roku 2016” w kategorii Creative Services w konkursie PROCON Awards 2017.

M. Michałowska z branżą eventową jest związana od 1997 r. Doświadczenie zawodowe zdobywała w agencjach eventowych odpowiadając za obszar realizacji imprez
i PR. Własną agencję założyła w 2008 r. i odtąd konsekwentnie ją rozwija, co zapewnia Mea Group stały wzrost i pozycję jednego z liderów polskiego rynku organizacji eventów.

Czynnie angażuje się także w życie polskiej branży eventowej, regularnie gości na łamach branżowych tytułów. Do Zarządu SBE na stanowisko wiceprezesa została powołana w lutym 2014 r. W listopadzie tego samego roku, decyzją Walnego Zgromadzenia Członków SBE, objęła stanowisko Prezesa Zarządu. Wyróżniona m.in. tytułem „Osobowości Roku 2014” przez magazyn MICE Poland w kategorii Organizator oraz „Businesswoman Roku 2014” w kategorii Lider w branży eventowej magazynu „Businesswoman&Life”.

Jest wykładowcą Studium Event Managementu na Wydziale Zarządzania UW oraz zasiada w jury konkursu TopEvent.

MAGDALENA KONDAS

Dyrektor Programowa Konferencji, Redaktor Naczelna MeetingPlanner.pl

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, studiowała polonistykę i dziennikarstwo, ale od kilku lat zajmuje się branżą eventową. Zaangażowana w promocję Polski jako atrakcyjnej destynacji biznesowej wśród międzynarodowych organizatorów.

Z agencjami eventowymi współpracowała jako PR-owiec. Przez kilka lat prowadziła branżowy magazyn „MICE Poland”. Była jednym z pomysłodawców konkursu Osobowość Roku MICE Poland, który współrealizowała.

Obecnie prowadzi portal branży eventowej MeetingPlanner.pl. Jest współautorem koncepcji konkursu branży eventowej MP Power Awards, który organizuje MeetingPlanner.pl. Redaktor publikacji z zakresu przemysłu spotkań. Prowadzi zajęcia z zakresu przemysłu spotkań, organizacji wydarzeń oraz mediów w Szkole Głównej Turystyki i Rekreacji oraz AFiB Vistula w Warszawie.

Członek Kapituły Ambasadorów Kongresów Polskich oraz jury konkursu MP Power Awards i Kreatywny Roku Branży Eventowej.

ŻANETA BERUS

Członek Zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej, Dyrektora Zarządzającego Ptak Warsaw Expo

Od ponad 6 lat jest także właścicielem firmy konsultingowej In2Win Żaneta Berus, działającej w obszarze rynku targowego, eventowego, kongresowego oraz networkingu.

Przez ostatnie 16 lat była związana z EXPO XXI Warszawa, gdzie przez ostatnie 6 lat pełniła funkcję Prezesa Zarządu tej firmy. Swoje doświadczenie zawodowe w branży MICE zdobywała od wczesnych lat 90-tych. W latach 1996 - 2000 piastowała prestiżowe stanowisko Konsula Handlowego w Konsulacie Generalnym RP w Chicago i odpowiadała za promocję polskiej gospodarki na rynku amerykańskim. Absolwentka Wydziału Handlu Zagranicznego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu (obecnie Uniwersytet Ekonomiczny) w 2010r. do swoich wielu osiągnięć naukowych dołączyła także dyplom studiów

Executive MBA na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Za działania na rzecz samorządu i zasługi dla promocji Polski otrzymała w 2013r. Srebrny Krzyż Zasługi, drugie najważniejsze odznaczenie państwowe przyznawane przez Prezydenta RP. W 2012r. uhonorowana została tytułem MP-12 jako menedżer obiektu w kategorii Dostawca - Venue, zaś rok później EXPO XXI Warszawa otrzymało nagrodę MP Power Awards 2013 - Power Venue w kategorii Kongres venue. W 2015r. do swoich sukcesów dołączyła kolejne dwa wyróżnienia - tytuł Osobowość Roku 2014 w kategorii Menadżer obiektu oraz nagrodę Businesswoman Roku 2014 w kategorii Lider branży MICE. W 2015r. jako Prezes EXPO XXI Warszawa została także wyróżniona prestiżową odznaką honorową Ministerstwie Sportu i Turystyki „Za zasługi dla turystyki”.

RENATA RAZMUK

Członek Zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej,Marketing & Business Development Director, Event Designer, Agencja Interaktywna Social Connect

Absolwentka WAT w Warszawie. Przez 19 lat pracowała w Renault Polska, odpowiedzialna za wprowadzenie polityki komunikacji wewnętrznej oraz organizację wydarzeń: spotkań, konferencji, konwencji produktowych, integracji, pikników, programów incentive travel, targów itp. W 2010 otrzymała nagrodę koncernu za najlepszy projekt komunikacji wewnętrznej Communication Function Awards „Eco2gether”. Pomysłodawca i organizator Wolontariatu Pracowniczego.

Od 2016 roku prowadzi Agencję Interaktywną Social Connect Group, w ramach której wspiera rozwój strategii biznesowych i marketingowych swoich klientów – Pracownia Kreativa. Prowadzi brand SC Event Design zajmujący się event designem – uzupełnienie scenografii .

Osobowość Roku Mice Poland 2011. Przewodnicząca jury pierwszej edycji konkursu MP Power Awards 2012, obecnie członek jury. Członek Rady Etyki przy SBE. Członek jury konkursu Top Event przy Forum Branży Eventowej FBE, członek Zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej SBE oraz Rady Programowej konferencji Event Biznes 2017. Uczestnik i prelegent wielu spotkań, konferencji i debat branżowych.

PIOTR BURDZY

Członek Honorowy Stowarzyszenia Branży Eventowej

Przez ponad 20 lat związany z obszarem działań marketingowych oraz wsparcia sprzedaży w  branży telekomunikacyjnej. Ponad dziesięć lat zajmował się zakupami marketingowymi, m.in. usług w obszarze MICE, programów lojalnościowych i motywacyjnych oraz działań wspierających sprzedaż i innych mających na celu zwiększanie efektywności w różnych kanałach dystrybucyjnych.

Wielokrotny członek Jury MP Power Awards – przewodniczący grupy MP Power Venue.

AGNIESZKA SOŁTYSIAK

Partner w Agencji Endorfina Events, KAE

Jest związana z branżą eventową od 2003 roku. Zdobywała doświadczenia najpierw jako koordynator, a następnie producent wydarzeń specjalnych, lider zespołów projektowych, na własnej agencji skończywszy. Na swoim koncie ma realizacje na rzecz największych marek, takich jak: Philip Morris, BAT, Canal+, Shell/Ferrari, DaimlerChrysler, MTV Networks, UNICEF, Paprocki&Brzozowski.

Współzarządza endorfina events od 2009 roku. Agencja zdobyła w 2016 roku tytuł Agencji Eventowej Roku wg. Media & Marketing Polska, a także szereg najbardziej prestiżowych nagród branży reklamowej i marketingowej.

Agnieszka Sołtysiak od niedawna zakochana jest w sporcie, a od zawsze… w bezdomnych futrzakach.

SEBASTIAN OPRZĄDEK

Prezes Zarządu Agencji El Padre, KAE

Absolwent Akademii Ekonomicznej w Krakowie i studiów podyplomowych UW (Psychologia Zachowań Rynkowych). Udziałowiec, Prezes Zarządu, Dyrektor Obsługi Klienta agencji El Padre. Współtwórca wielu kampanii i laureat nagród z zakresu marketingu: Złotej Strzały, Boomerangu, Golden Arrow, Złotych Spinaczy, MP Power oraz Globes Award.

Członek założyciel Klubu Agencji Eventowych przy SAR, członek Jury konkursu KTR. Laureat statuetki MP Power Awards 2012 w kategorii agencja eventowa. Laureat statuetki Osobowość Roku MICE Poland 2015 w kategorii Organizator. W latach 2015 - 16 Członek Zarządu KAE, od lutego 2017 roku Prezes Zarządu KAE.

MARIUSZ NOWAK

Wiceprezes Agancji Ministry of Creativity, KAE

Związany z branżą eventową od ponad 20 lat. Założyciel agencji eventowej MplusM Event Marketing, która z sukcesami funkcjonuje na rynku od 2001r. realizując znane i cenione wydarzenia dla największych firm w Polsce i za granicą.

Od czterech lat jest wiceprezesem agencji Ministry Of Creativity, która rok temu otrzymała za swoją realizację – Gala 25-lecia Inter Cars SA — tytuł „Event Roku”, przyznany przez renomowany magazyn Media i Marketing Polska. Ministry Of Creativity jest członkiem KAE w ramach SAR.

Od roku Mariusz Nowak zasiada w zarządzie KAE oraz w radzie programowej magazynu Think Mice.

JACEK CAPUTA

Event Marketing Manager Grupa Żywiec

Wieloletni praktyk i ekspert event marketingu i sponsoringu. Menedżer i konsultant innowacyjnych projektów marketingowych, sponsoringowych związanych ze sportem, muzyką, kulturą i sztuką. Zajmuje się promocją i reklamą w spółkach ITI, imprezami i sponsoringiem w Elbrewery. Od wielu lat Menedżer Zespołu Event Marketingu i Sponsoringu w Grupie Żywiec.

Realizuje i nadzoruje szereg kluczowych działań eventowych i projektów marketingowych, między innymi takich jak: Open’er Festival, Męskie Granie czy The Wildest Night Party. Współtworzy kluczowe projekty sponsoringowe współpracując z piłkarską Reprezentacją Narodową, Ekstraklasą i czołowymi klubami sportowymi.

Dodatkowo aktywny plastyk, ilustrator i projektant z dorobkiem kilkunastu wystaw indywidualnych.

EWELINA SOBOLEWSKA

fundacja Digital Poland

Absolwentka Politechniki Łódzkiej, gdzie studiowała Marketing i Zarządzanie na Wydziale Organizacji i Zarządzania.

Z branżą marketingową i przemysłem spotkań związana od ponad 10 lat. Posiada doświadczenie zarówno po stronie agencji reklamowej, jak i po stronie klienta, realizując projekty marketingowe 360, planując i realizując strategię marketingową dla branży telekomunikacyjnej, finansowej i motoryzacyjnej. Uczestniczyła w projekcie repozycjonowania marki mBank na rynku czeskim i słowackim.

Osobowość Roku 2015 miesięcznika branżowego MICE Poland w kategorii Zleceniodawca. Członek Rady Etyki SBE, członek Rady Programowej konferencji Event Biznes.

AGNIESZKA MAJKOWSKA

Dyrektor ds. wsparcia sprzedaży, Prudential Polska

Agnieszka Majkowska to praktyk w dziedzinie incentive i ekspert w przedsięwzięciach związanych ze wsparciem sprzedaży. Absolwentka Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości we Wrocławiu. Odnalazła swoje powołanie w biznesie i już od 17 lat realizuje programy wsparcia sprzedaży w międzynarodowych korporacjach na rynku usług finansowych, zarządzając kompleksowymi programami wsparcia sprzedaży, obejmującymi między innymi systemy i wyjazdy motywacyjne oraz obszar komunikacji wewnętrznej z pełnym spektrum eventów i ambientów.

Lureatka nagrody COLUMBUS przyznawanej przez SOIT i Osobowość Roku MICE Poland w kategorii Zleceniodawca. W biznesie najbardziej ceni sobie partnerskie relacje, które pozwalają wszystkim stronom na realizację celów biznesowych.

EDYTA BRYKAŁA

Prezes Zarządu Noble Concierge

Absolwentka Pedagogiki Artystycznej na Uniwersytecie Śląskim, animacji w CREPS (Lille, Francja) oraz PR w warszawskiej Szkole Głównej Handlowej.

Od 1992 związana była z branżą turystyczną, tworząc pionierskie projekty nowo-czesnej turystyki przyjazdowej oraz promocji Polski poza jej granicami. W latach 1998 – 2004 w Citroen Polska, odpowiedzialna za promocję marki, w tym m. in. za realizacje eventowe oraz incentive. Przez ponad pięć lat zajmowała stanowisko dyrektor kreatywnej w agencji Sound of Music.

Od 2010 dyrektor zarządzająca Noble Concierge (Grupa Getin Noble Bank), lidera usług premium w Polsce, spółki będącej ekskluzywnym serwisem informacyjnym i organi-zacyjnym oferowanym 24 godziny na dobę, dostępnym na całym świecie.  W 2016 objęła funkcję prezesa zarządu spółki.

Wieloletni i obecny członek Jury MP Power Awards. Frankofil, od 2011 członek Międzynarodowej Rady Turystyki Francuskiej. Promotorka gastronomii najwyższej jakości.

MARTA POKUTYCKA-MADRALA

Rzecznik prasowy w Nationale-Nederlanden

Odpowiada za komunikację korporacyjną, relacje z mediami, komunikację wewnętrzną, CSR, eventy oraz działania z zakresu Public Affairs. Dodatkowo pełni rolę Rzecznika Prasowego dla spółki ubezpieczeniowej i emerytalnej.

Odpowiadała między innymi za kompleksowy projekt komunikacji PRowej wokół ubezpieczenia na wypadek zachorowania na nowotwór, który został nagrodzony Złotym Spinaczem w 2013 roku. Wcześniej odpowiadała za komunikację korporacyjną oraz relacje z mediami w branży FMCG w firmie Cadbury, której częścią była marka Wedel. Uczestniczyła w dużym projekcie przejęcia biznesu Wedla przez japońsko-koreańską firmę LOTTE. Od strony PRowej prowadziła także współpracę z UEFA Euro 2012, realizując między innymi niestandardowy projekt studia na dachu fabryki Wedla, z którego TVP dokonywało transmisji wydarzeń sportowych.

Przewodnicząca zespołu Jurorów konkursu Złote Spinacze – prestiżowego konkursu oceniającego projekty z zakresu PR i komunikacji.

KRZYSZTOF CELUCH

Prezes Celuch Consulting

Prezes Celuch Consulting; mówca, trener, konsultant biznesowy, wykładowca akademicki. Pełnomocnik rektora ds. współpracy z biznesem w Szkole Głównej Turystyki i Rekreacji. Przewodniczący kapituły programu MP Power Awards oraz członek kapituły nagrody Crystal Awards i RISE Award (USA). Specjalizuje się w przemyśle spotkań, event marketingu i zarządzaniu wydarzeniami (event management).

Krzysztof pomaga organizacjom, instytucjom i przedsiębiorstwom w obszarach zarządzania, komunikacji i motywacji, rozwoju biznesu, w szczególności w odniesieniu do przemysłu spotkań (event marketingu).

MARIUSZ TROJANOWSKI

Akademik oraz praktyk marketingu i sprzedaży

Zajmuje się problematyką kreowania wizerunku, komunikacji i wspierania sprzedaży, w tym m.in. sztuką prezentacji i technikami sprzedaży, marketingiem bezpośrednim, obsługą klientów, zarówno naukowo jak i praktycznie. Autor i współautor różnych projektów marketingowo-sprzedażowych, który praktykę konsultacyjną z zakresu marketingu rozpoczął w 1992 roku w międzynarodowym zespole International Team for Company Assistance w Warszawie.

Posiada wieloletnie doświadczenie we wspieraniu ludzi biznesu w osiąganiu przez nich swoich celów. Jego klientami były takie podmioty, jak Aviva, Canon, Goodyear Dunlop, Hewlett Packard, Media Planning Group, PLL LOT, Raiffaisen Bank, Santander Bank, Scania, Uniqa, Volkswagen Bank, Wilo i inni.

Jest adiunktem w Katedrze Marketingu Wydziału Zarządzania UW, uczestnikiem programu edukacyjnego dla nauczycieli biznesu (Colloquium on Participant-Centered Learning) w Harvard Business School, USA, stypendystą Uniwersytetu RUCA w Antwerpii, gdzie współpracował z Direct Marketing Research Center w Gandawie.

OLGA KRZEMIŃSKA ZASADZKA

Managing Director Agencji Eventowej Power/SBE

Olga Krzemińska-Zasadzka, managing director Agencji eventowej Power, PowerSport i DMC Poland, członek - założyciel Stowarzyszenia Branży Eventowej, wieloletni członek Zarządu SBE /2010-2017/, członek Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce, Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel, a także Society for Incentive Travel Excellence. Członek zespołu ekspertów Dialogu Branżowego SAR-PSML , brała udział w pracach grup „Incentive”, była inicjatorką dołączenia SBE do projektu „Dobry Przetarg”. W zeszłym roku członek jury w prestiżowym konkursie Eventex Awards. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej (studia licencjackie z finansów i bankowości) i Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie (studia magisterskie z finansów i rachunkowości).

Łączy w sobie ciekawość podróżnika oraz odwagę, pasję i wytrwałość sportowca, dzięki czemu doskonale odnajduje się w jednej z najbardziej stresujących branż na świecie. Od 1997 organizuje wyjazdy oraz zarządza stworzoną przez siebie agencją POWER /EVENT, INCENTIVE, CONFERENCE, SPORT/ zdobywając z roku na rok coraz większy udział w polskim rynku. Wierzy, że ciężką pracą można przenosić góry. Pomimo wielu trudów, nieprzespanych nocy i wymagających Klientów nie zamieniłaby swojej pracy na żadną inną.

ANNA NOWAKOWSKA

Blogerka strefaMICE.pl/SBE

Z branżą eventową i hotelarską związana od kilkunastu lat. Absolwentka Akademii Wy-chowania Fizycznego w Warszawie na kierunku Turystyka i Rekreacja, doktorantka. Jedna z inicjatorek założenia Stowarzyszenia Branży Eventowej.

Dyrektor Programowa czterech edycji konferencji Event Biznes, poświęconej znaczeniu i wartości event marketingu oraz eventu jako skutecznego narzędzia biznesowego.

Hotelarz, ekspert z zakresu przystosowania przestrzeni w obiektach i miejscach spotkań dla branży eventowej. Doradza firmom prowadząc MICE Consulting z zakresu event marketingu, event managementu, MICE Venue managementu oraz stosowania eventu jako narzędzia wsparcia sprzedaży.

Trener w Hotel Academy prowadzonej przez Hotel Media Group oraz Aspire Aca-demy. Wykładowca turystyki biznesowej oraz przedmiotów związanych z zarządzaniem obiektami i miejscami spotkań. Prelegentka i panelistka wielu konferencji branżowych oraz autorka licznych publikacji m.in. dla magazynów: Hotelarz, Event Management Polska, MICE Poland, MICE Venue, Hotel Biznes, OOH Magazine.

Prowadzi firmę doradczą MICE & VENUE CONSULTING zajmująca się przygotowaniem i wdrożeniem strategi biznesowych dla obiektów eventowych. Od sierpnia 2018 sprawuje również stanowisko New Business Director w RAJT Hale namiotowe.

JAKUB ZDRZALIK

Partner, Managing Director Perfectto Events/SBE

Współzałożyciel i Prezes Zarządu agencji eventowej Perfectto. Formalnie z branżą eventową związany od 10 lat, a nieformalnie od maja 2005 roku, kiedy to wspólnie z Martą Harazińską, Partnerem i Dyrektorem Kreatywnym Perfectto Events oraz grupą pasjonatów zorganizował Kongres Światowy AIESEC - 2 tygodnie, 11 eventów, 1200 uczestników z 91 krajów oraz ponad 400 przedstawicieli polskiego i międzynarodowego świata biznesu, mediów i polityki. To był prawdziwy początek „eventów z pasją”.

Wykładowca Uniwersytetu Warszawskiego z ramienia Stowarzyszenia Branży Eventowej na Studium Event Management. Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego, kierunku Stosunki Międzynarodowe.

Prywatnie: nurek, żeglarz, narciarz, piłkarz ręczny… Człowiek wielu talentów, ekspert ds. eventowych zadań specjalnych, jeden z najlepszych polskich producentów mający na swoim koncie realizacje na rzecz polskich i międzynarodowych firm m.in.: Grupa PZU, EY Polska, L’Oreal, Nestle, CEDC, Deloitte, GSK, Electrolux, NIVEA i wielu innych.

PAWEŁ CZERSKI

Prezes Zarządu, IMS Events/SBE

W spółce odpowiedzialny za tworzenie i wdrażanie strategii firmy, nadzór oraz ocenę osiągnięć zgodnych z wyznaczonymi kierunkami, raportowanie finansowych aspektów działalności spółki, reprezentowanie firmy na zewnątrz.

Założyciel i zarządzający powstałą w roku 2000 spółką marketingowo – eventową Entertainment Group, która w roku 2014 dołączyła do grupy kapitałowej IMS S.A. Ekspert w dziedzinie event marketingu. Posiada liczne certyfikaty z zakresu psychologii sukcesu, rozwoju osobistego, zarządzania marką.

Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego im. Józefa Piłsudskiego w Warszawie.

MONIKA NOWACKA-SAHIN

Dyrektor Digital Knowledge Village/SBE

Dyrektor Digital Knowledge Village – multimedialnego centrum konferencyjnego. Pomysłodawczyni i organizatorka ponad 1000 kongresów, konferencji, warsztatów czy szkoleń biznesowych, z ponad 12-letnim doświadczeniem eventowym.

Kierownik projektów współfinansowanych z UE: „Wsparcie dla Organizacji pozarządowych działających na rzecz demokracji i społeczeństwa obywatelskiego”, „Profesjonalny Menedżer E-biznesu”, „Nowe Media w Edukacji. Tworzyła, nadzorowała i realizowała projekty badawcze (m.in. współpraca przy projekcie Inwestor w Kapitał Ludzki) oraz edukacyjno-szkoleniowe (m.in. certyfikacyjne programy szkoleniowo-doradcze: Profesjonalny Menedżer Kompetencji, Profesjonalny Menedżer Szkoleń). Doktorantka w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.