Berm Creative Production Group dołącza do Stowarzyszenia Branży Eventowej

Wśród agencji eventowych Stowarzyszenia Branży Eventowej jest 6 podmiotów. Od lipca 2020 roku zespół ten decyzją członków SBE zasiliła firma Berm Creative Production Group, która oferuje kompleksowe rozwiązania z zakresu kampanii wizerunkowej i event marketingu. Organizuje konferencje, kongresy, szkolenia, targi, road show, gale i imprezy masowe. Realizuje wydarzenia nie tylko w całej Polsce, ale również w Europie, Azji, Ameryce i Australii. Od lat organizuje imprezy w Polsce i na całym świecie odwiedzane przez międzynarodowych urzędników i tysiące innych gości. W 2015 roku promowali Polskę na World Expo w Mediolanie. W 2017 roku zorganizowali 41. Sesję Komitetu Światowego Dziedzictwa UNESCO w Krakowie.

 

Agencję eventową w Stowarzyszenia Branży Eventowej reprezentować będzie Janusz Jabłoński- Prezes agencji eventowej BERM Creative Production Group. Od roku 2013 prowadzi firmy tworzące kontent marketingowy. Jest współorganizatorem międzynarodowych konferencji, m.in. National Achievers Congress (ponad 5 tys. uczestników), Millionaire Mind Intensive (4 edycje, ponad 8 tys. uczestników). Jest absolwentem Politechniki Śląskiej na wydziale Informatyki i Automatyki. Od roku 1999 do roku 2012 jest związany z rynkiem IT. Zarządzał w firmach takich jak: Optimus, Biatel, Emax, Winuel, ComputerLand / Sygnity. Był pomysłodawcą wielu systemów informatycznych, a później zarządzającym ich realizacją. W 2014 roku zarządzał Dorocznym Spotkaniem Gubernatorów Europejskiego Banku Odbudowy i Rozwoju (projekt realizowany za kwotę ponad 6 mln zł) odbywającym się na Stadionie Narodowym. Kierował również pracami związanymi z organizacją Biur Delegatów podczas konferencji COP19 na Stadionie Narodowym.Na swoim koncie ma wiele udanych projektów, m.in. udział Polski na targach w Mediolanie w 2015r., organizacja 21 Zjazdu UNESCO w Krakowie w 2017r. W swojej codziennej pracy stawia na pełne zaangażowanie, ciągłe podążanie za trendami, potrzeby klienta oraz innowacyjność rozwijaną w kierunku budowania wspólnych emocji, ponieważ według niego to emocje tworzą event.

 

Stowarzyszenia Branży Eventowej skupia wokół siebie przedstawicieli agencji eventowych, dostawców i lokalizacji. Główna misja to podwyższanie świadomości wysokich standardów wykonywanych działań eventowych, edukacja oraz reprezentowanie interesów firm członkowskich oraz całej branży.

 

 

Recent Posts