Nowa identyfikacja wizualna SBE – dalszy ciąg zmian w Stowarzyszeniu

Nowa identyfikacja wizualna SBE – dalszy ciąg zmian w Stowarzyszeniu

Stowarzyszenie Branży Eventowej, po raz pierwszy od powstania instytucji w 2010 roku, zmienia identyfikację wizualną. Nowe logo, mające lepiej odzwierciedlać misję SBE, to kolejna ze zmian – obok modyfikacji strategii, zintensyfikowania działań i zaostrzenia kryteriów przyjmowania nowych członków – wdrożonych w Stowarzyszeniu przez wybrany w lutym Zarząd.

– W nowym logotypie staraliśmy się zachować to, co najbardziej charakterystyczne dla SBE, wprowadzając jednocześnie takie zmiany, dzięki którym Stowarzyszenie zyska nową energię i będzie postrzegane jako bardziej nowoczesne – mówi Dyrektor Zarządzająca SBE, Dorota Zdanowska.
– Obecna zmiana jest pierwszą modyfikacją używanych przez Stowarzyszenie Branży Eventowej elementów graficznych od początku jego istnienia.

Zmodyfikowane logo ma nowocześniejszą, bardziej dynamiczną czcionkę i żywsze kolory. Ujednoliceniu uległa także wielkość kół symbolizujących trzy grupy członków zrzeszonych w Stowarzyszeniu: agencje eventowe, podwykonawców oraz przedstawicieli lokalizacji, w celu pokreślenia ich równoważności i partnerstwa.

– Zmiana ta ma odzwierciedlać główną misję SBE, jaką jest kompleksowe wspieranie wszystkich kluczowych segmentów polskiej branży eventowej. Chcemy, aby nowe logo symbolizowało równorzędność wszystkich podmiotów reprezentujących rynek eventów w Polsce, gdyż to właśnie one, poprzez współpracę i wzajemny szacunek, budują wizerunek branży, jej siłę i komplementarność – dodaje Marta Dunin-Michałowska, Członek Zarządu SBE ds. Komunikacji, zdobywczyni tegorocznej nagrody MP Power 12 w kategorii Agencja Eventowa.

Nowa identyfikacja wizualna Stowarzyszenia Branży Eventowej została wdrożona 19 maja 2014 r.