MP Power Awards – siódma edycja konkursu branży eventowej

MeetingPlanner.pl zaprasza do udziału w siódmej edycji konkursu branży eventowej MP Power Awards®. W konkursie jurorzy wybierają najlepsze projekty, obiekty oraz produkt eventowy. Nagradzają także wyróżniające się osobowości branży oraz kreatywnych. Finał MP Power Awards to jednocześnie finałowy event Meetings Week Poland 2019.

Celem MP Power Awards jest wyróżnienie najlepszych eventów i projektów, wskazanie miejsc ze szczególnym potencjałem eventowym oraz wyróżnienie osobistości branży.
Do udziału w MP Power Awards organizator – MeetingPlanner.pl zaprasza agencje eventowe, incentive travel, marketinge, biura PCO, DMC, agencje specjalizujące się w organizacji aktywnego outdooru i team buildingu, firmy cateringowe i multimedialne specjalizujące się w obsłudze sektora eventowego, meeting plannerów i marketerów odpowiedzialnych za realizację projektów z zakresu branży eventowej w korporacjach, instytucjach i stowarzyszeniach.
Konkurs MP Power Awards tworzą: MP Power Projekt, MP Power Venue, MP Power Produkt oraz MP Power 12. Konkursem towarzyszącym MP Power Awards jest Kreatywny Roku Branży Eventowej.
Jak dokonać zgłoszenia do MP Power Awards: http://mppowerawards.com/pages/show/2018;169;o-konkursie

W ramach MP Power Projekt zostaną poddane analizie i ocenie realizacje w następujących kategoriach głównych: event promocja marki B2B i B2C, event firmowy – celebracja, integracja i edukacja, event pozostałe formy, incentive travel B2E i B2B, program wsparcia sprzedaży z wykorzystaniem incentive travel, kongres, targi oraz kampania zintegrowana z wykorzystaniem event marketingu i towarzyszących: CSR w branży eventowej, catering, oprawa wizualna.

W MP Power Venue zaprezentowane zostaną miejsca – hotele, centra konferencyjne, obiekty wielofunkcyjne i unikatowe – z największym eventowym potencjałem. W ramach MP Power Venue zostaną poddane analizie i ocenie obiekty w następujących kategoriach: event, kongres, multi, biznes i unique.
Elementem, który ma za zadanie pomóc jurorom w podjęciu decyzji o zwycięskim obiekcie, jest audyt przeprowadzony przez firmę Z–Factor, partnera tej części konkursu. Nominowane projekty są prezentowane podczas Forum Obiektów (Meetings Week Poland).

MP Power Produkt – do tej części konkursu można zgłaszać produkty, atrakcje, usługi, które mogą stać się częścią programu eventu i zdaniem zgłoszeniodawcy wpływać znacząco na jego uatrakcyjnienie.

W ramach plebiscytu MP Power 12 jury MP Power Awards wyróżnia także osobistości i ekspertów branży, w dwunastu kategoriach.

Konkurs towarzyszący MP Power Awards – Kreatywny Roku Branży Eventowej powstał z potrzeby wyróżnienia najlepszych kreatywnych, zwrócenia uwagi na kreację w branży eventowej oraz stworzenia profilu zawodowego kreatywnego w branży eventowej. Przebiega dwutorowo – skierowany jest do profesjonalistów oraz tych, którzy chcieliby wiązać z kreacją swoją karierę i zawodowy rozwój. Konkurs przeprowadzany jest w dwóch kategoriach.

Rozstrzygnięcie MP Power Awards nastąpi podczas finałowej Gali MP Power Night, która odbędzie się 22 marca w Global Expo w Warszawie. Gala będzie także finałowym eventem Meetings Week Poland 2019.
Stowarzyszenie Branży Eventowej jest partnerem branżowym MP Power Awards.

Informacje dotyczące zasad udziału w konkursie znajdują się na stronie: www.mppowerawards.com
Organizatorem konkursu jest portal MeetingPlanner.pl: www.meetingplanner.pl