Mea Group wprowadza nową identyfikację wizualną

Mea Group wprowadza nową identyfikację wizualną

Szanowni Państwo,

Miło mi poinformować, że agencja Mea Group – w ramach komunikacji swojej filozofii całościowego (360), angażującego wszystkie zmysły kreowania wydarzeń – wprowadza nową identyfikację wizualną. Opiera się ona na rozwiązaniach graficznych, inspirowanych kluczowymi dla agencji wartościami. W projektach, m.in. odświeżonego logo i nowej strony internetowej, można odnaleźć odwołania do zmysłów, emocji. Obecna identyfikacja wizualna Mea Group podkreśla rolę eventu jako jedynego sposobu na osobiste, angażujące zmysły spotkanie ze światem produktu, usługi, marki czy idei.

 mea group

Nowa komunikacja wizualna odzwierciedla także kompleksowe podejście do organizacji wydarzeń. Mea Group to już nie tylko komunikacja B2B/B2C, ale przede wszystkim H2H (ang. Human to Human). Podczas kreowanych przez zespół Mea Group wydarzeń w centrum uwagi są unikalne, pobudzające emocje działania. Skuteczny event to spotkanie, w którym uczestniczą ludzie, wydarzenie nie pozwalające nikomu pozostać obojętnym, podczas którego angażowana jest jak największa ilość zmysłów. Takie są realizacje Mea Group, umożliwiające wymianę wiedzy, doświadczeń i emocji.

Zapraszam do odwiedzenia:

http://www.meagroup.pl/

https://www.facebook.com/MeaGroup.Event360/

https://www.instagram.com/meagroup_event360/

https://vimeo.com/meagroupevent360